رئیس سابق آموزش و پرورش ابرکوه:

آماده مناظره هستم/به جهت احقاق حق فرهنگیان شهرستان از این نشریه محلی شکایت کرده ام


ابرکوه سرپرستی یزد فردا: رئیس سابق آموزش و پرورش ابرکوه در گفتگو با یزد فردا گفت: از اطلاع رسانی یزد فردا که بدون جهت گیری، به تنویر افکار عمومی می پردازد تشکر می کنم.

علمدار دادبین پور افزود: سایت خبری یزد فردا ، به حق در اطلاع رسانی جایگاه خوبی را در استان و کشور به خود اختصاص داده است .

رئیس سابق آموزش و پرورش و رئیس دانشکده پیراپزشکی ابرکوه اظهار داشت: برای رسانه های خبری که پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند ارزش بسیاری قائل هستم.

دابین پور افزود: با توجه به مطالبی که یک نشریه در مورد اینجانب و همکاران من در دوران مدیریت بر آموش و پرورش به چاپ رسانده است و عکس العمل هائی که در این ارتباط از سوی مردم و فرهنگیان عزیز در سایت یزد فردا نشر گردیده است و همچنین نظراتی که از سوی مردم شریف در ذیل خبرها نگاشته شده و یا حضوری بیان می شود ،لازم دیدم که با تشکر از تمام نظرات و انتقادات دلسوزانه، نکاتی را در این سایت خبری که بینندگان بسیاری در شهرستان ابرکوه دارد بیان کنم.

وی یادآور شد: به جهت احقاق حق جامعه فرهنگی همچنین از نشریه ای که بدون هرگونه سند و مدرک اقدام به نشر پاره ای از مطالب نیز نموده است شکایت کرده ام .

وی یادآور شد: این مطلب نه تنها فقط دفاع شخصی از من نیست، بلکه تلاش کرده ام که با این مختصر، از زحمات کلیه فرهنگیان عزیزی که در طی چند سال حضور اینجانب ،یاور مجموعه اداری آموزش و پرورش در تحقق اهداف بوده اند نیز دفاع کرده باشم، چرا که اگر این همدلی در فرهنگیان عزیز وجود نداشت تحقق اهداف ارزشی در بزرگترین مجموعه آموزشی در کشور، استان و شهرستان غیر ممکن بود.

بنده همچنین وظیفه خود می دانم از شما و نشریاتی که در سطح شهرستان در راستای اطلاع رسانی تلاش می کنند تشکر کنم.

معتقدیم که اطلاع رسانی و دانستن حق مردم است و مردم و مسئولین می بایست در این امر همت نمایند، اما در این میان یک نکته را نیز نباید از یاد ببریم که داشتن اطلاعات دقیق و و اقعی حق مردم است و ارائه اطلاعات بی پایه و اساس، خود خیانت به مردم محسوب می شود و بدین جهت همگان وظیفه دارند که در اطلاع رسانی این نکته را مد نظر داشته باشند.

اینجانب ضمن تشکر از دوستان و همکارانی که مطالبی مرتبط با امر تعلیم و تربیت را منعکس می نمایند و همچنین کسانی که زمینه اطلاع رسانی را فراهم می کنند، به عرض برسانم که این مطالب با نیت خیر همکاران فرهنگی منعکس شده و بدون هیچ هماهنگی با اینجانب بوده و نیز بزرگوارانی را که نظرات موافق و مخالف خود را در مورد مطالب خبری را منعکس می نمایند را نیز افرادی قابل احترام می دانم.

این حقیر جهت پایان بخشی به ابهام های مختلف در ارتباط با مسائل و شفاف سازی و همچنین احترام به حق مردم در دانستن و همچنین پایان بخشی بر کشمکش هائی که قطعأ خروجی آن به نفع شهرستان نیست، یک درخواست صمیمانه دارم.

از دوستان مطبوعاتی و به ویژه نشریه سلام ابرکوه که می دانم بیننده این سایت خبری هستند می خواهم که زمینه برگزاری یک مناظره با حضور مردم ، مسئولان و رسانه های خبری را فراهم و در مورد مسائل خرد و کلان در حیطه های مختلف و از همه مهمتر مسائل آموزش و پرورش شهرستان، بحث و بررسی شود.

به نظر این حقیر، این مناظره می تواند گامی بلند در تنویر افکار عمومی شهروندان باشد و مجددأ تأکید می کنم که این امر، کمک خوبی در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان است و لازم است عزیزانی که با هر نگاه سیاسی، دغدغه پیشرفت شهرستان را دارند در برگزاری این مناظره همت نمایند و اگر مقدمات برگزاری این مناظره در ماه مبارک رمضان نیز فر اهم شود بنده آمادگی حضور در این مناظره را دارم.

تاکنون تلاش این حقیر و همکارانم در هر سمتی که به عهده داشته ایم خدمت گزاری بدون پرداختن به مسائل حاشیه ای بوده است و اینکه وقت خود را به برخی از مسائل صرفأ تبلیغاتی نگذرانیم ولی اکنون با توجه به شرائط پیش آمده و در راستای حمایت از همکاران خود و فرهنگیان شهرستان و مردم بزرگواری که دفاع از حق آنان یک ضرورت است این پیشنهاد را مطرح می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا